Mormor igen!

Är så ofantligt glad! Min dotter ligger (nej - rullar på boll) på förlossningen nu - och är glad över värkarna! Åh, om mina barn kunde förstå hur lycklig jag är över att ha fött dem - fostrat dem, i gott som ont... Och hur jag aldrig kommer att sluta älska dem.
 
Hon är, och blir en fantastisk tvåbarns-mamma!
 
Bild: Den bjuder jag på... :)
 
Och så mycket mer begåvad och vacker än jag någonsin varit:o)
 
Bild: Ska jag vara ärlig. Så tyckte jag att jag var ful på den här bilden innan jag blev gravid. När jag nu ser tillbaka kan jag inte förstå hur jag kunde vara så utseendefixerad och trycka ner mig själv. Det var bara jag själv som sa att jag inte dög. Vad spelar det för roll om jag inte är perfekt till det yttre? Ingen annan än jag bryr sig iaf. Vart håller denna mediavärld och syn på livet att ta vägen? Jag trodde jag var stark och stått emot sånt. Men tydligen inte. Nu har jag insett vad som är viktigt.. KÄRLEK!!!
 
Klart slut! Jag är så stolt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Blommen

Dubbelmormor snart alltså (eller kanske redan), great! Hoppas allt går som smort för dottern. Oroa dig inte, dina barn vet hur lycklig du är för dem och att du älskar dem över allt annat. Barn blir alltid vackrare än sina föräldrar av någon underlig anledning som ingen riktigt vet. Don’t worry, allt kommer med all säkerhet att gå bra ska du se. Ja, ont lär det nog göra, ingen tvekan om det! Precis, input är ibland bättre än output...

2013-02-07 @ 17:37:56
URL: http://somiblo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0