Nu - även äldre!

Välkommen att "fira" 12-12-12! 

 

Då blir jag lika gammal som min mormor "nyss" blev, (och jag åkte kana hela kvällen utefter den anrika Knaust-trappans ledstång:o) Men jag tänkte även passa på att förlova mig för allra sista gången;o) Älsklingen har nämligen svarat ja! Och nu får det vara och bli bra:o)

 

Vi ämnar dock inte slå på den stora trumman, utan blir hemma i huset vid havet. Dessa tilldragelser uppmärksammar vi helt opretentiöst (i vanlig ordning), genom att invitera alla hågade på en bit smörgåstårta. I övrigt kör vi knytis, och jag har fått ledigt dagen efter:o)

 

Jag önskar inget - mer än att min familj, mina gamla- och nytillkomna vänner dyker upp. Alltså - inga presenter! Jag har redan allt - förutom en fungerande musikdator... 

 

Puss!/G

 
Foto: Håkan Alamaa - det "svarta ljuset";o)

Kommentarer
Postat av: Blommen

Men, inte är väl din blivande någon ålder att snacka om, gammal blir du inte heller, bara mindre ung! Gratulerar allt vad jag orkar till den kommande förlovningen, vilken fin älskling du har, allt kommer att både vara och bli bra ska du/ni se! Ni gör helt rätt, inga stora trummor behövs och huset vid havet blir perfekt. Jag skulle troligen ha kommit på knytisen 12/12 men bor som vanligt alltför fjärran, ibland är tyvärr avstånd en totalt avgörande faktor, hoppas att smörgåstårtan smakar! Massvis med grattiskramar i förskott! PS Du ser bra ut på fotot, när togs det? I förra veckan ;0) DS

2012-11-17 @ 18:01:31
URL: http://somiblo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0