Stalkers...

Jag behöver inte titta på det nya TV-programmet med samma namn för att inse att jag fortfarande har en stalker efter mig!  Han kommer inte att "vinna" det "krig" han utlyst, eftersom jag faktiskt har livet att ta itu med och inte ämnar kriga. Han borde bara ta itu med sitt eget. (Sakligt och synnerligen milt konstaterande).
 
Kanske och möjligen inse att han har en riktigt smart dotter som i sinom tid får ta del av alla skithögar han efterlämnat! Kartong finnes i garaget (olåst) märkt med det svarta korset. Erbjuder bara en björntjänst för evt ibrottstjuv:o)  Han verkar veta var "min brevlåda bor sas".
 
Därför har jag plockat bort hans kommentarer här inne. Har troligtvis missat en del eftersom blogg punkt se gjort om själva fäpplet vaddetnuheter... är intresserad av datatjafs! NOT!
 
Jag bryr mig om orden och försöker se till att de betyder något.
 
Och i övrigt önskar jag följande till min gammeldag (omöjliga att uppfylla såklart):
 
1. Att mina fina barn och barnbarn får ett alldeles okay liv.
2. Att jag och min tillkommande någonsin har tid och råd att göra klart den nya svenska plattan.
3. Att de som kommer på dagen inte känner att de måste - utan gör det för att de vill fira att jag orkat så här länge.
4. Att vi äter gott, spelar och sjunger lovord och prisar Livet!
5. En musikdator som funkar... he he... så vi kan spela in allt  öht...
6. En fettsugning, en ögonlaseroperation, en rynkreducering, ett pannlyft och pannkaka! Med hemgjord jordgubbssylt!
 
PS Jag kan ge er hans (dårens) namn om ni skriver privat till mig. Moha ha ha! Som om;o)
 
Puss!/Gina
 
 

Kommentarer
Postat av: Blommen

Även om din stalker fortsätter kriget pga sitt psykiska tillstånd så lär väl denne med tiden inse att kriget är meningslöst, vill inte båda parterna kriga så segrar alltid freden. Att en gång ha älskat och att ha en gemensam dotter torde väl ändå vara tillräckligt för att tänka om och förbruka sin energi på annat. Gällande önskelistan till gammeldagen är jag helt övertygad om att de flesta punkterna kommer att uppfyllas, förr eller senare, och om det sedan blir ett par pannkakor med hemgjord jordgubbssylt över så hjälper jag gärna till med att äta upp dem! Allehanda omklämningar!

2012-12-07 @ 13:35:14
URL: http://somiblo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0