Jag ser inte! För-blindad...



Jag borde ha en minnepinne inopererad i huvudet! Som kunde plocka fram alla de människor jag någonsin mött och haft någon slags relation med. Oavsett om det handlar om gamla skolkamrater, föräldrar till alla ens barns klasskamrater, personal och lärare på de otaliga daghem och skolor barnen gått på, eller föräldrar till ytterligare alla de barn jag själv tagit hand om på dagis. Så tillkommer dessutom alla bekantas bekanta - som man mött hos vänner - och långt senare har lite svårt att placera.

Men att jag skulle vara "stroppig" finns inte på min karta. Det är faktiskt så att jag ser otroligt dåligt (inte bara ut). Vill minnas att jag har skrivit det förut i något inlägg i bloggen (och det blir stadigt sämre av den dumma diabetes efter lilldotra). Utöver det här, har jag faktiskt jättesvårt med namn. Så förlåt. Ni som tror jag går med högburet huvud. Så är inte fallet. Jag SER helt enkelt inte!

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du skulle se dålig ut e ju en lögn!!! Har väl varit visuellt kär i dig sedan 80-talet, ju!

2011-05-12 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0