Märkligt...



Idag har jag "överraskat" min make med biljetter till "Rockslaget" på "Aveny" ikväll, i staden där vi bor. Betalat med hans bankomatkort såklart! Där fina Kim ska sjunga och tävla med sin "Rockkör". Jag köpte även en vacker blomma (en orange Lilja) och har, tror jag, därmed på något vis bett om ursäkt för att jag är en sådan "jobbig klimakteriekärring". Jag fattar ju ens inte själv vad som händer! Men så är jag ju ändå "mindre begåvad" till råga på allt;o)

Nåväl - det tarvar smink sådana här aftnar - när man ska ut på lokal:o) Det händer så ytterst sällan sedan vi flyttade tillbaka till "metropolen" Sönsvall. Men ikväll ska det således ske! Jag stod nyss och försökte måla på mig ett ansikte. Och samtidigt insåg jag att jag har fått alldeles ljusgröna ögon. Kanske har jag gråtit så mycket att det mörkbruna försvunnit... Att de liksom blivit urvattnade på något mystiskt sätt. Tja, vem vet, och vem bryr sig. Endast en liten reflektion...

Snart kommer "Bokestigerskan - The Only & best Lilian" och ska sjunga långt mycket vackrare än jag, på Kim och Tomas snart "ökända" bröllopslåt. Den som vi sedan ska framföra i den fullsatta Stadskyrkan snart. Efter det ska vi äta på den maten, eventuellt hinna banda lite och bege oss.

Och som ytterligare "Sving" under de brutna vingarna har "dåren" givetvis skrivit kommentarer igen - och jag återger nedan en del av skiten endast för att underminera mina egna tankar om vem det annars kan vara! Fastän jag vet så väl att det är han verkar...

"Jag tror du underskattar hur många som genomskådat dig för länge sedan. Jag behöver ingen som talar om för mig vad jag ska skriva eller tycka utan gör det på egen hand och jag vet fler som gör detsamma. Det pratas ju faktiskt en del om dig. Utnämnd till bankomatfitta som försöker livnära dig på att skaffa barn med olika pappor. Du är en sjuk jävla fitta! Enligt min man är föresten Fredrik med i Frimurarna så det var i alla fall inte en del av er deal. Kommer han få vad du lånat av honom föresten? Eller tvingat honom lägga ut för ditt gamla hus / förra svek?"

Information:
Alias/namn
E-postadress:
URL:

Hur som haver - ha en bra kväll alla fina! Det ska VI ha! Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0