Ljust limegrön oro... & GA-kyrkan



och med samma nyans nymålade finger- och tånaglar (tack Anna), försöker jag knappa in dessa rader - på det löjligt skitiga skrivbordet. Thyras kladd-glass-fingrar har gjort sitt till under den gångna veckan:o)

Sanningen är att jag är alldeles sjukt nervös inför Kim & Tomas bröllop imorgon. Långt mycket mer än inför vårt eget, förra sommaren...

För låten är ju skriven direkt till dem. Och jag skulle vilja förmedla det på ett bra sångmässigt sätt. Men min röst är ju sannerligen inte tiptop sedan långt tillbaka... Fast repet i kväll gick fantastiskt bra och vi fyra hinner nog köra några rundor i kyrkan imorgon runt 12-snåret också. Jag känner mig i alla fall tokglad inför hela faderuttan och jag tror det blir århundadets roligaste fest och känner mig högst hedrad över att eventuellt göra bort mig:o) Ni andra i bandet får hålla ere huvuden högt och ha lika skoj som jag tänker ha! Det är ju för bövelen mina "BÄSTA MÄN" som gifter sig!

Fakta förutom: Jag har även fått en drink uppkallad efter mig - ”Gin(a) ton i citron med lime” (sur som jag är;o) Och bröllopslåts-singeln "Allt det ljus"ska säljas på festen för att sponsra deras bröllopsresa! Köp köp köp:o)

Gud vare med oss alla!

Kommentarer
Postat av: Karin Fagerlund

Gina, Vilket underbart bröllop...vilken underbar låt! Var inte på festen, men vill gärna köpa skivan. Hur går jag tillväga?

2011-06-12 @ 09:35:09
Postat av: Gina

Karin - bröllopet var guld och helt outstanding! Tack:o) Hör med Kim om han har plattor kvar att sälja:o)

2011-06-12 @ 11:41:15
Postat av: Sissi

Jag vill höra slutresultatet på låten, å jag vill åxå köpa den, bidrar gärna för parets bröllopsresa!

Kan komma förbi er på tisdag Gina Kram

2011-06-12 @ 20:21:54
Postat av: Blommen

Vad vackert allt blev, vädret, bröllopet, låten och ett långt etcetera! Hoppas ni har får sälja många singelCD för sponsen till Kim och Tomas resa. Många kramar till er alla!

2011-06-14 @ 17:01:01
URL: http://somiblo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0