Salva kontra Reebok EasyTone-dojjor!



Nä! Nu får jag ta tag i detta på allvar, eftersom det tydligen säljer, och vi behöver klöver. Jag har uppfunnit en salva som man kan smörja in huvudet med för att bli smartare. Och jag tänker också ta 999 pix för det! Precis som de gör för skorna i EasyTone-Reebok reklamen. Det är nog den mest puckade och smaklösa reklam jag någonsin sett! Som min söta dotter Olivia nyss sa - jag vill gärna ha skorna, men inser att man nog måste träna för att få den rumpan.
Mmmmm, tänkte jag.

Det är en och samma rumpa på alla bilder, som inte ens är varken tilltalande eller snygg enligt min smak. Tanig tonåring har fått halvtaskigt betalt för att gå och vicka på höftpartiet i för små trosor på stranden och dessutom armlös! Det jag ser är den rumpa man ofta ser på smått svultna tonårstjejer. Åh, tänker nu tonårsbarnen! Vilken bakåtsträvande och gammalmodig kärring hon är! En som inte hajjar någonting ;o)

Men, vi kommer alla på den stranden att vandra, med eller utan skor, liten som stor.

Mitt exakta salvrecept kommer jag inte avslöja här - men ingredienserna bjuder jag på :o)

Sinnesupphöjande mjukmedel
Godtrogenhetssänkande partiklar
Reklambedövande essenser
Decibelstörningsdämpande frekvensserum
Antiköpimpulsoxiderande radikaler

Allt detta är godkänt av en medicinie professor, med ett hittepå-namn, från vilket fejkat institut som helst i Schweiz. Som självklart heller inte finns.

Jag köper skor på Erikshjälpen för att de passar och se häftiga ut. Min rumpa kommer att hänga ner mer och mer. Men vem bryr sig?

Fredrik - kryssa i ja [ X ] eller nej [  ] 
Jag - kryssa i ja [  ] eller nej [ X ]



Kommentarer
Postat av: Mona

UNDERBART! Ja, rumpan kommer att dras neråt enligt all dragningskrafts existens...Stå på händer är nog det enda som hjälper....å hur kul e de då?

Vem bryr sig...? Vi har ju använt den i mååååånga år nu och det ska synas!

2010-09-16 @ 00:00:47
Postat av: Gisela

en sån salva vill jag ha...=)

och jag håller med dig o olivia om reklamen...usch usch usch!!

hoppas ni har det bra i höstyran som råder...och hoppas att vi ses snart! kram kram

2010-09-16 @ 08:33:37
URL: http://littlerayofsun.blogg.se/
Postat av: Margona

Underbar blogg Gina:)

2010-09-16 @ 21:56:00
URL: http://mammatillfreja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0