Shoppppping!!!



Foto & © Olivia Jacobi

Wooooh!!! Idag har ja varit å shoppat mat och annat på willys och ja köpte världens fränaste och snygga termo pants som bli jätte bra till vintern som facktiskt snart är här:o) Fasst igentligen hatar ja vintern men man måste ju endå för bereda sej:o) men ja köpte både lila och svarta som nog passar till gabberoben:o)

i dag tog jag en sterkande prommenad till bilen i det fina höst vädret för att hämta thyra från skolan:o) käns så bra att röra på sig lite grand när man annars lixom bara sitter still på dator stolen och typ skriver nåt:o)

å i morse borstade jag tänderna med värdens bästa tankräm. det blir lixom så fräsht med den här blå pepsodenten som ger vita tänder och har glömt vad den heter . men man känner sej lxom piggare på nåt vis.
sen har vi haft skit god mat IGEN! Ja gjorde äppel pannkakor med äpplen å kanel å guuud va allihopa älskar dom! tro ja ska göra om dom fler ggr:o)) ikväll ska ja fösröka hinna med å se på hollywod fruarna och kanske ska ja skriva lite mer i blogen. jag har så mycket som ja vill ha ut typ. annars har det varit en ganska bra dag och jag verkligen älskar jusåklart mina barn för dom är det bästa jag vet fasst det vet ju alla som är mammor själv!

Ä skit glad för jag har just betalat räkningarna på datan å äntligen i tid fasst det ä min gubbe som igentligen betalar. på riktigt alltså. Senatt ja vill gö det as mycket sen det vet han men säger inte så mycke. om det. asså

Vi har ialla fall ett jätte mysigt liv ihop och ja känner att ja kan utvecklas å köpa det jag gillar utan att han bli sur för han tyccker ja ska ha det besta hela tiden för ja tror faktist han älskar mig på. riktigt.

Å så dom hära jupa tankarna har han lixom lärt sig leva mä å de käns så fint från hans sida facktiskt

nu bara puss&krampå allihopa som läser min blog
Puss%kram/g

Jag har nog inte riktigt förstått vad som får en blogg att generera intresserade läsare och därför ville jag göra ett litet, fånigt experiment:o) Kanske det är bra för mig att småträna lite innan påhoppen i boken;o)
Tell me if I go over the top sas;o) Inte flygbolaget då:o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-))

2010-10-25 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0