Bok och paus?



Foto & © Elvira Jacobi

Ja. Jag har nu bestämt mig för att försöka skriva en roman, med allt vad det innebär. Både jag och ni kommer troligen att bli besvikna. Det är lite som att föda barn för första gången, fast långt mer komplicerat. Man måste även använda hjärnan! Oj, oj, oj!

Men under tiden tänkte jag att ni gärna får hålla denna blogg öppen och igång, med inlägg, teman - ja, alldeles som andan faller på:o). Och jag kommer säkert att svara på det jag känner för också.

Jag har haft en liten maildiskussion med en mycket duktig, och i "etablissemanget" erkänd författarinna de senaste två dagarna (har läst alla hennes böcker). Och därmed förstått att jag kan skriva vad "i helvete jag vill", utan att bli stämd:o) Precis som hon gör. Och alltid gjort.

Tack Bunni! Och tack ni som läser! Nu gör vi något på min lilla cyberplats till något bra, va!?

Kram / G

Yes! Jag skriver klart låtarna under tiden:o)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Beslutet är fattat och nu är det bara att köra. Jag tror eller snarare vet att du kommer att ro även detta projekt iland och det med bravur Vi är säkert många som kommer att köä för första x.et.Klara färdiga gå.....

2010-10-15 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0