Jag älskar att min fina man är hemma igen!



Nu tar han tag i allt (exakt som en duracell) som jag planerat här hemma inför nyår och flytt-om i lägenheten. Det blev så klart svårigheter med väckningen av honom efter den långa resan, men jag har med lite pyssel och pussel lyckats betala alla tokräkningar som december innebär. Och även tackat ja till mitt nya jobb. Även om det innebär tio dagars planering så nu känns all oro lite mindre orolig. Jag behöver verkligen Fredrik i mitt liv. Jag vill inte att han försvinner. Han är aldrig orolig utan alltid positiv. Till skillnad från mitt ständiga katastroftänkande.

Fast det är kanske inte så konstigt att jag alltid inväntar total storm - ni som följt bloggen inser säkert min beredskap för allt.

Lustigt är att han säger att JAG (???) gör honom lugnare och att han kan vara precis som han vill i vår relation. Det är ju så jag känner. Jag kan andas ut. Falla tillbaka. Älta lite. Planera framåt. Fjanta runt i tankegångarna utan att få skit.

Odd, odd, odd i min värld. Men jag tackar anden, eller vad nu Tomas skulle ha skrivit. Det kommer kanske att bli bra? För mig och tjejerna? Ja, jag tror det.

Love och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Babs

Vad härligt läsa detta. Det är ju precis så det ska vara i ett fungerande parförhållande: att man får och kan vara sig själv, att komplettera varandra.

Lycka till med ditt nya jobb!

Jag önskar er båda ett lyckligt, givande och ljust 2011! Gott Nytt År !! - Kramar

2010-12-30 @ 19:23:58
Postat av: Lilian

Det kommer att bli UNDERBART Gina! Lyckost de elever som får dig som musiklärare. 2011 ska vi även hinna skapa musik! Ha en fantastisk nyårsafton med din fina man så hörs vi snart igen!



Puss och kram!

2010-12-30 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0