Nu även giftig!

Hej, alla fina!

 

Jag är lyckligt gift. Sedan några veckor tillbaka. Det blev en fantastisk tillställning! Roligare fest får man leta efter! På fotot ser man även fötterna vi står på. I för tillfället iklädda snygga och passande skor! I övrigt är väl inte livet så snyggt, bra, roligt, stabilt och guldkantat som bilden kanske påskiner. Men nu, för mig, är det sannerligen gott nog. Relationen med min man, vårt äktenskap, ger mig den fristad jag behöver för att fritt få uttrycka mig. Igen. Och inför det känner jag djup tacksamhet och ödmjukhet.

 

Mitt signum har alltid varit att uttrycka mig - åt alla de håll - men både saker och personer hände mig under många år. Sådant som gjorde det mycket svårt, och tidvis omöjligt, att vara och upprätthålla den jag innerst inne är. Men nu är det tid för det.



Kommentarer
Postat av: Kim

Man vill gärna, likt en viss radioprofil, utbrista: Äntligen!

2010-09-01 @ 08:45:01
Postat av: margareta sandqvist

Snyggaste bloggsidan jag sett.

2010-09-01 @ 18:02:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0