Glad gumma!


Jag är glad! Och oerhört lättad. Över mina beslut! Framför allt över att min fine make är ännu gladare över dessa, och att han nyss pussade mig med rödhårig, vass, skäggstubb på mina spruckna och vintertorra läppar och sa: "jag är så stolt över dig. Att du är den du är. Att du lyser du igen!"

Och vad annat kan jag göra än att bara känna ödmjuk tacksamhet över att han förstår och ser mig som den varelse jag på riktigt är. Hur många har det så?

Jag får lov att säga som Tomas brukar (en mycket nära och kär vän). ”Den Store Anden” är även med mig. Jag önskar alla detsamma!

Gissa om jag ska sjunga in och mixa låtar i helgen och en tid framöver:o)!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad gumma, och glad gubbe... Perfekt! ;)

2011-01-14 @ 01:27:31
Postat av: Babs

släpp ut musiken i ditt sinne och gläds åt din underbare makes insikt och kärlek till dig, för du är just DU.

2011-01-14 @ 09:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0