Blandat blod, mycket sorg samt en liten affärsidé



Åhhhh! Blöder som en stucken gris igen efter åtta veckors uppehåll...! Jag som numera måste betraktas som klimakterietant och inte borde kunna tro på fler ägglossningar och en liten "Aura" för mig och min man...

Han har just nu klippt ett badlakan i åtta välrullade bindor för mig att läggas i hans boxerkalsonger och användas tillsammans med OB:s gröna tamponger. I morgon ska vi på begravning. Min andra. Något som jag vet kommer att innebära att jag förverkar alla tårar för det närmaste året. Särskilt för fina och söta L och hennes outsägliga saknad. Också för att Fredrik spelar och bästa Kim och Tomas sjunger...de har repat här. Allt är egentligen alldeles ofattbart.

Livet fortgår ju. However. Men jag måste faktiskt påstå att allt känns mer än lovligt svårt och blytungt just nu.
Kanske kan jag glädja någon med att jag uppfunnit en ny affärsidé. Nåväl, inte särskilt lukrativ, men som ändå faktiskt kanske kan ta tillvara både mina och andras kulinariska intressen:o)

Nämligen matlagning och komponerande... och snart kommer det mera... Om jag finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0