Case closed!



Nu får spökbloggen vila så länge. Jag vet att jag både ser, hör och förnimmer saker som de flesta andra inte gör. Att jag sedan länge haft någon slags förmåga att heala, kanalisera och hjälpt människor genom regression.

Jag förstår att jag därmed också fått gåvan, eller kalla det hellre "förbannelsen" att uppleva och ta in obehagliga saker "på köpet". Inser idag att jag faktiskt är rädd och att jag borde utvecklas på fler plan än jag tidigare gjort. Våga ha en vettig relation till exempel. Åtminstone hitta tillbaka till de plan jag hade koll på för över åtta år sedan. Innan jag tillät två relationer med tilllika många män få tillträde till mitt liv och dessutom fullskaligt inskränka det. Fuck them för det! Men man väljer fel ibland.

Att Fredrik hörde saker på skolan idag, fick förvisso mig att inse jag inte "uppfattat fel". Men det kändes ändå bra att ha fått träffa och prata med både präst, flera medium, healers och "hus/jordrenare".

Sammanfattningsvis och enhälligt handlar fenomenen - även om de alltid funnits och fortfarande finns - om mig! Om min infantila öppenhet. Om att jag altid tar in allt som finns och känns. Hela tiden. Att jag inte kan inte sovra stort från smått. Gott från ont. Viktigt som oviktigt.

Samtidigt är det denna öppna kanal utåt - mot änglar/mina guider (och numera osaliga andar tydligen) - som gör att jag kan skriva som jag gör. Komponera de låtar jag skriver. Och också mår så dåligt som jag tidvis gör. Buhä!

Men det heta tipset var ikväll att jag måste lära mig stänga av min öppenhet - fast flödet/skapandet är samma kraft  för mig. Och då fattar jag inte hur i hela friden jag kan ge barnen i skolan något om jag är avstängd, och än mindre hur plattan ska komma till och bli färdig.

Kontenta från kvällens sittning - Frågan: "Vad vill du göra egentligen"? Svaret: Jag vill skriva min musik och jag vill skriva. Krönikor, inlägg, noveller och framledes en roman.

Så - case closed som sagt. Jag planerar i morgon för första veckan med 13 klasser och så får jag se hur det går. Jag åker i snömodd dit på morgnarna, har lektionerna och funkar det inte går jag till rektorn och säger upp mig. Jag undrar bara lite vad som kan hända om jag säger upp kontraktet? Hamnar jag i fängelse då, får dyra böter?

Nej - jag skulle gärna planera och styra upp detta i en ny lokal med åtminstone en fungerande ljudanläggning! Det skulle till och med kännas riktigt roligt!

Vill också från hela hjärtat tacka alla er som idag/ikväll fått upp mina ögon för vad det EGENTLIGEN handlar om! Vi ses säkert igen alla ljusa själar:o)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Gina. Ja, du har lite att fundera på! Önskar dig lycka till i vad du beslutar dig för att göra.

Tack för en mycket trevlig kväll, och ja, vi ses igen.

Kram/Carina

2011-01-07 @ 19:23:19
URL: http://www.amuletten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0